Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 5, 2012
Image Size
564 KB
Resolution
1124×838
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,337
Favourites
38 (who?)
Comments
11
×
MH: Krissea Mari -bio- by KPenDragon MH: Krissea Mari -bio- by KPenDragon
Not gonna update the interactive until I have more pages to add, so for now enjoy her bio! ^^

Yes I know “Sharktopus” is a stupid thing, that was sorta the point ^^;
I tried to mimic shark and octopus eyes for her eyes
The ADDness I did because sharks have to constantly be moving or they die
The “I’m smart but easily bored” is part ADD and part the fact that octopuses are really smart and quickly learn to open things or escape their tanks if not carefully watched
Her friends are just the others in the set I drew her in…idk, I just didn’t want an empty box ^^;

So even though it was a silly idea I tried to make is plausible ^^; But basically just my CaM, don’t fret.

Monster High © Mattel
Krissea Mari © me
Add a Comment:
 
:iconmeapgirlag:
MeapGirlAG Featured By Owner Jul 25, 2014  Student Artist
COOL:D
Reply
:iconmh-hearts:
MH-hearts Featured By Owner Sep 11, 2013
There is actually a sharktapus movie, so this could work.
Reply
:iconkpendragon:
KPenDragon Featured By Owner Sep 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i know that's where the idea came from
Reply
:iconmh-hearts:
MH-hearts Featured By Owner Sep 11, 2013
oh... okay Sweating a little... 
Reply
:icononiriri-chan:
Oniriri-chan Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
She's a totally cutie, and I've got mad love for sea creatures.<3
Reply
:iconcandy2021:
Candy2021 Featured By Owner Aug 9, 2012
this is EXCELLENT I really love her look!
Reply
:iconkpendragon:
KPenDragon Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Awwww Ty ^^
Reply
:icongothickitta:
GothicKitta Featured By Owner Aug 6, 2012
Yay you gave your sea monster a profile :D She looks adorable. Need to crack on and get mine done. ^^; She looks lovely and it's nice to see another MMSer :D
Reply
:iconkpendragon:
KPenDragon Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah i like to give my CaMs names and profiles. may never give them more than that, but at least they get that XD;;;
Reply
:iconpixiesera:
pixiesera Featured By Owner Aug 5, 2012  Student Digital Artist
Cute! I like the little pigtails on the top of her head.
Reply
Add a Comment: